Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2007-11-15 19:29:27 i Allmänt,

Hej
Har träningsvärk och är trött. Men det hindrar inte mig att skriva lite i bloggen. Har inte skrivit på några dagar, men det beror på att jag inte har haft tid när jag kommit hem från praktiken. Men det har väl inte hänt så jättemycket under dom här dagarna.
Igår gjorde jag telefonintervjun med tomten och han var hur cool som helst. Även fast jag inte tror på tomten, så lät han så trovärdig och han var väldigt rolig, det kan Mikaela bekräfta som stog brevid mig när jag gjorde intervjun och plötsligt så skriver hon med stor bokstäver TOMTEN ÄGER! Det var rikigt kul att göra den.
Sen på kvällen var det dags för fotbollsträning, stannade kvar i stan, för att slippa stressa hem och kasta i mig mat, passade på att gå in på Gina och hittade ett par jeans som jag köpte, sen gick jag till mammas jobb och satte mig där och åt lite mat. Sen bar det ut till Vattholma med upptåget och sen var man på fotbollsträningen som var grymt kul. Det är därför jag har träningsverk, men jag klagar inte. Träning på lördag igen, vill gå. Men får se om jag har skjuts. Sen på kvällen är det dags för Spanien-Sverige. Då kommer jag bänka mig framför tv:n och se när Sverige blir klara för EM 2008.

Imorgon är det fredag och jag känner att veckan går alldelles för fort, jag hinner ju inte göra något. Jag har insett att jag trivs väldigt bra på studentradion, det har jag vetat länge, men jag kände det ännu mer när jag och Mikaela var ut till skolan i tisdags för vi skulle redigera saker till vårat julprogram som vi ska sända i slutet utav månaden. När man kom fram till dörren till skolan så kände jag : Jag vill tillbaka till Studentradion. Med det menar jag inte att jag inte saknar min klass för det gör jag. Men det är så himla kul på radion och jag har lärt mig så mycket och det är bara två veckor kvar på praktiken efter imorrn. Det har gått alldells för fort. Men det kanske är bra att komma tillbaka till skolan sen efter praktiken och visa vad man har lärt sig.

Det var allt från lilla mig idag.
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela