Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-10-26 23:03:00 i Allmänt,

Hej
Har inte skrivit på ett tag. Nästan en vecka har gått, har inte haft tid. Men det har inte hänt så jättemycket, det har rullat på som tidigare veckor på praktiken.
Fotbollsträningen började i onsdags, han inte gå på den eftersom jag kom hem så pass sent från praktiken, hade inte sån stor lust att kasta i mig maten och åka igen. Så då får jag helt enkelt ta och träna på söndag istället. Fast det verkar som om det inte heller kommer gå, håller på och bli sjuk och det är verkligen typiskt utav mig. För imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen/ kände mig konstig i den, kändes konstigt i huvudet och jag började bli förkyld.
Men det stoppade inte mig från att gå till praktiken, ville gå dit eftersom att det var sista dagen innna lovet och så skulle vi göra en telefonintervju med Kerstin på Uppsala Universitet. Och jag var ju inte direkt döende.

I helgen händer det inte så mycket, som sagt fotbollsträning på söndag, men den får vi ju se hur det blir med. Erika frågade mig om jag ville komma hem till henne i helgen, men det ser ut som att det blir nästa helg istället. Jag vet att vi ska bort på söndagen, men jag tror inte att det är så jättetidigt så då kan det nog lösa sig. Hoppas verkligen det för det var ÅR sen jag såg henne, eller det känns så i alla fall. Sen så har jag bara tänkt att jag ska SOVA. Men det gör jag ju varje helg.

Nu är det äntligen höstlov, det är verkligen skönt. Känns som man behöver vila upp sig lite och komma tillbaka med nya krafter till praktiken. Tror nog också att vädret spelar stor ganska stor roll hur man känner sig. För när det är grått och trist ute är man i största allmänhet trött..

Har inte bestämmt så mycket för vad som ska hända på lovet, ska klippa mig, hitta på något med Erika :) och så ska jag nog hem till Mikaela någon dag låter som om Malin också ska med.

Nu ska jag gå och kolla på tv..

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-10-27 17:39:12

Jo, får se om det går den helgen då. skulle vart bättre nu i helgen, men vi får väl höras i veckan om det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela