Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-10-20 14:35:28 i Allmänt,

Hej
Skönt att det är helg igen. Nu är det bara en vecka kvar och sen är det lov, har inget plannerat eller det ända jag vet är att jag ska klippa håret och att jag ska SOVA!!

Nu i helgen händer det inget speciellt. Har tänkt att jag ska kolla på Espanyol-Real Madrid ikväll på Tv sport. Hoppas att dom kommer visa den och att det där jävla tv-bråket kan ta slut snart. Blir rikigt less på det.

Nu ska jag gå och äta godis och kolla på Beverly Hills 90210. Älskar den serien!

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-10-25 11:27:40

Jag ska oxå klippa mig :)
Men du, funderade lite här.. kanske att du kan komma hit nu i helgen, typ söndag till måndag.. lr nästa helg lördag till söndag?? vad tycker du :P tihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela