Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-10-08 21:46:26 i Allmänt,

Hej
Tänkte berätta lite kort om helgen först.
I lördags var vi iväg till mormor på dagen, åkte till Ikea och köpte en ny tv-bänk. Sen for vi hem för att snabbt göra i ordning oss för att åka iväg till Skyttorp , det var dags för den årliga fotbollsavslutningen. Det var roligt som alltid. En liten tråkig sak är att Magnus en utav våra två tränare har bestämt sig att sluta så han lämnar ett litet tomrum efter sig. Men sånt är väl livet, tränare kommer och går.
Sen igår så gjorde jag inte så mycket, var hemma och slappade.

Kände mig lite taskig mot Erika i fredags när hon frågade om jag hade lust å hänga med ut på krogen. För det var verkligen evigheter sen vi sågs och det måste vi göra snart. Men jag hade verkligen ingen lust för jag var hur trött som helst och ville bara hem och mysa framför tvn. Så det får bli en annan gång.

Idag så har vi gjort samma sysslor som dom andra dagarna. Men en lite rolig sak hittade vi i en tidning när vi satt och bläddrade efter lite olika företag som vi kunde ringa till och höra om dom vill köpa reklamtid utav Studentradion.


Om du vill ha ögon i nacken ska du ha en sån här!




Det var allt ifrån mig idag! //Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela