Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-10-15 20:02:01 i Allmänt,

Hej
Ja, då var det måndag igen då. Men först tänkte jag berätta lite om vad som hände i helgen. Tänkte ju att jag skulle sova den här helgen. Kan väl inte säga att det derekt blev så den här helgen heller. Vaknade klarvaken klockan 09:00 i lördags, så då var det bara att gå upp.
Gick och funderade under hela dagen om jag skulle följa med familjen till mina kusiner och gratta min morbror samtidigt som dom skulle ha inflyttningsfest. Tänkte ju att jag kunde stanna hemma och se på matchen, men det blev så att jag följde med. Ångrar mig nog lite efteråt. Hade det väl ganska kul från början men när matchen började så blev det inte så kul.
5 min in i matchen får en utav mina morbröders sambo för sig att det är en gubbe som sitter och byter ut reklamen på dom digitalareklmaskyltarna. "För dom kan ju inte visa svensk-reklam på tv i Lichtenstein!" Det spelade ingen roll hur mycket vi än sa att det var Sverige som hade köpt rättighetrna till matchen, för hon gav aldrig upp.
Sen flöt väl allting på som innan. Men jag fattar inte hur man får för sig en sån sak.. :/

Sen på söndagen var det en rikigt slapp dag. Satt och kollade på Beverly Hills 90210 hela dagen. Mamma kom hem med hela första säsongen i fredag. Då blev jag lite glad, så den gick varm hela dagen.

Idag har inte jag och Mikaela gjort så mycket på praktiken. Vi har fått börja med en liten "reportage" grej som ska vara klar imorrn.

Åhhh, längar tills på onsdag. Det ska bli rikigt kul att träffa Malin igen. Har inte sett henne på tre veckor eftersom vi har praktik. Och på onsdag så ska vi tre (jag, Malin och Mikaela), gå på Sverige-Nordirland. Om Sverige vinner matchen är dom klara för EM 2008.. Wihoo!

Nu ska jag gå och kolla på tv.

See yaa! Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela