Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-10-29 16:02:54 i Allmänt,

Hej
Jag tycker att hösten kan vara mysig ibland men inte när den visar upp den här sidan som den har gjort idag, det är så tråkigt när det är grått och blött ute. Det blir ruggit inne och man känner sig allmänt nere och man har helt enkelt inte lust med någonting. Bättre blir det ju inte när man fortfarande är förkyld, jag går här hemma och nyser och snörvlar. När man kollar ut genom fönstret här hemma kan man ju tro att klockan börjar närma sig 17-17:30 för det är ju då det börjar bli mörkt ute.

Har inte gjort så mycket idag, suttit här framför datorn och slappat. Skulle städat mitt rum idag, skulle kunna göra det nu. Men jag tror inte att jag orkar, fast egentligen så tar det ju inte sån lång tid eftersom mitt rum inte är så stort. Om jag inte städar det ikväll så måste jag städa det imorrn, har skjutit upp det varje dag.

Får se vad som händer imorrn, vill göra något på lovet. Vill inte sitta hemma och häcka varje dag, det enda som är bestämmt att jag ska göra är att klippa mig på torsdag. Sen vet jag inget mer.

Ikväll ska jag kolla på tv, Cityakuten klockan 21,00 och Prision Break klockan 22,00. Tror nog att jag ska gå och göra lite mat nu, känner att jag börjar bli hungrig.

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela