Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2007-10-28 21:02:11 i Allmänt,

Hej
Tycker inte om att bli sjuk. Jag lyckas alltid bli det till loven, förstår inte hur jag bär mig åt.
Skulle tränat idag, men det gick ju inte när jag är förkyld och har lite ont i halsen. Så nu när jag sitter här och skriver och inser att jag kunde varit hemma hos Erika i denna sekund så blir jag ju ännu gladare. Jag sa nej för att jag skulle träna, men det var imorse som jag bestämde mig för om jag skulle träna eller inte. Så då var det ju lite svårt att åka.

Idag har jag inte gjort så mycket, mest kollat på tv och suttit här framför datorn. Kollade på Real Madrids match mot Deportivo för nga timmar sen. Det började ju bra med att det var svart i rutan i kanske en kvart innan det kom bilder från matchen och under den kvarten hade jag missat 2 mål så när bilderna kom stog det 1-1. Första halvlek var inte så mycket att se, Real spelade upp sig i andra. Men det blev väl inte så mycket mer, matchen slutade 3-1 till Real.

Nu ska jag gå och kolla på tv..

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela