Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2007-10-04 18:52:37 i Allmänt,

Hej
Idag gjorde jag och Mikaela våra vanliga sysslor som vi har på morgonen när vi kommer. Först så gjorde vi nyheterna och sen så fick vi sända. Har inte så mycket att säga om den för jag tror att det var den sämsta sändningen som jag någonsing gjort. Men en sak som var tolig var att vi ringde upp Malin och frågade hur det var med henne!

Idag när jag skulle åka hem med tåget så blev det försenat så Uppsala-pendeln kom in och då kom Annica Jankell gående. Så då har man sett en "kändis" idag.

Imorrn ska vi åka ut till skolan och låna inspelningsutrustning för att kunna spela in lite saker eftersom MDsarna som dom har på studentradion alltid är utlånade!

Fredag imorrn och i helgen då ska jag SOVA!!

Idag är det kanelbullensdag så ta och ät en kanelbulle, det är du värd!

http://www.studentradion.com/index.php?option=com_content&task=view&id=42&Itemid=127

//Praktikant Therese

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2007-10-06 21:26:25

Ja fy, sändningen var kass! Men det började bra. Eller inte inledningen eftersom vi inte hörde oss själva och inte visste ifall vi verkligen gick ut så den blev lite tveksam, men sen när vi kom igång med allt om Kanelbullen och det så var det ju rätt bra, men sen spårade det ur och vi bara tabbade oss och klantade oss och usch! Men det var kul att ringa Malin, det gick ju jättebra :) Tur att Malin är så bra på att prata i radio hon också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela