Therese

Så här ser jag på saken

Torsdag

Publicerad 2007-10-18 19:56:14 i Allmänt,

Hej
Gäääääsp!!!! Så har jag hållit på hela dagen idag, känns som jag inte har varit rikigt närvarande. Har varit så trött.. Men det beror ju bara på en sak och det är ju att jag var på landskampen mellan Sverige-Nordirland igår och kom hem runt 00:20, har sovit i ca 6 timmar. Och då stannade jag kvar hemma hos Mikaela för om jag hade åkt hem så hade jag kommit hem ännu senare. Och eftersom vi har praktik på samma ställe så gjorde det inget. Vi kom hem så sent eftersom matchen slutade runt halv 11 och då missade vi ett pendeltåg precis med några minuter och då fick vi vänta till nästa som gick 22:57 och sen när vi kom till Upplands-Väsby så fick vi vänta på Upptåget som inte gick förrens 23:49.

Ja, som sagt. Igår så åkte ju jag, Malin och Mikaela till Råsunda en än gång för att se på Sverige. Förra gången var det mot Island och då vann Sverige med 5-0, kan väl inte säga att det gick så bra den här gången. Sverige började bra och gjorde mål i första halvlek. Sen i andra halvlek så klappade spelet ihop totalt och Nordirland kunde kvittera till 1-1. Så Sverige blev inte klara för EM 2008 den här matchen, hoppas att dom blir det mot Spanien i November. 
Även fast matchen kanske inte var så underhållande så var det ändå kul. 
Vi satt precis brevid den Nordirländska klacken. Vi hade ett galler emellan oss. Dom var rätt så roliga och snälla för den delen med, även fast dom inte gjorde något åt mig. Det var några killar några bänkrader ner som fick mössor och halsdukar utav dom. Tyvärr så hörde vi inget utav den svenska klacken eftersom Nordirländarna stog och sjöng för fullt. Men det var kul ändå.

Jag fick min present idag utav Malin och Mikaela. Det var en väggklocka med David Beckham. Tackar så jätte mycket för den!!




Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela