Therese

Så här ser jag på saken

Tråkigt

Publicerad 2007-10-30 12:44:00 i Allmänt,

Hallojsan
Vaknade runt halv nio imorse och det kändes som jag hade taggtråd i halsen när jag sväljde. Bättre blev det ju inte när jag inte kunde somna om, så jag slog "glatt" på tvn och kollade om det fanns något att kolla på. Men det fanns det ju såklart inte, vad finns det att se på tv en tisdagsmorgon klockan halv 9? Så jag låg och zappade mellan alla kanaler och halv 10 gav jag upp och gick upp och åt frukost. Och nu sitter jag här efter att ha duschat och inte gjort ett piss.
Tror nog att det här kan klassas som världens segaste och tråkigaste dag. Sitter här hemma i min ensamhet och radion står och ljuder ute i köket. Ika åkte in till stan med Ellen för ca 10 min sen. Vet inte vad jag ska hitta på, får väl gå och se om det finns något på tv som jag kan glutta på, men är lite tveksam. Det är väl bara såna där ring-in program och vinn pengar. Helt meningslösa program enligt mig.

Just nu ser det ut som om att det inte blir någon träning för mig imorrn heller. Känns inte bra att missa dom 3 första träningarna, men det känns inte som en bra idé att träna när jag är förkyld, kommer ju inte bli friskare direkt.

Nej, nu ska jag gå och hitta på något att göra, städa rummet kanske. Usch vad tråkigt det är att städa rummet, men man känner sig rikigt duktig när man gjort det och sen ser det likadant ut som innan efter kanske 4-5 dagar och då är det inte lika kul längre.

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela