Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-09-14 20:01:07 i Allmänt,

Hej!
Vet inte vad det är med våran klass på fredagar, vi är helt crazy och då menar jag det. Det är tur att vi har Kicki och att hon orkar stå ut med oss. 

Imorrn åker jag och kollar på Malin och Mickans hockeyträning och sen så följer jag med Mickan hem och så ska vi kolla på Real Madrid-Almería, självklart så hänger ju Malin oxå med. Hoppas att det blir en underhållande match med mål till Real, så dom bevisar att dom är bäst!

Har inte så mycket annat att tillläga, joo vi fick förfrågan från Kicki idag om vi ville gå på inspelningen utav Parlamentet och så klart ville klassen det. Vi har ju varit på Time Out och Tack gode gud tidigare men det här blir nog roligare. Vi åker den första veckan efter att vi kommi tillbaka från praktiken.
Och en till sak kom jag på, vi ska kanske åka utomlands till våren med mormor, det blir skoj. Vi skulle egentligen åkt nu till hösten men eftersom jag har praktik snart så skulle inte det gå så då åker vi i vår ist..

Men nu har jag inget mer att säga. Hörs på söndag, då är jag hemma igen!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela