Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2007-09-21 22:25:20 i Allmänt,

Hej
Äntligen så är det helg, inte för att det gör så mycket för mig eftersom jag var hemma igår. För nu har lilla jag blivit sjuk, fast det känns som att det har blivit bättre nu idag för igår och i förrigår hade jag feber. Tror inte jag har haft det idag, sen har jag ont i halsen, hostar och är förkyld.
Om det inte hade varit studiebesök på Stadsteatern idag så hade jag inte gått till skolan, även fast det inte hade varit en sån jobbig dag.
     Det var kul på stadsteatern, vi fick reda på många roliga saker. Efter det så gick vi till Radio Uppland med Kicki och åt våran lunch som vi hade med oss från skolan. Nu börjar vi känna oss hemma där uppe, känns nästan som vi hittar till varje liten vrå.

I helgen så ska jag bara ta det lugnt och har tänkt att jag ska bli frisk. Jag måste också skriva klart min uppsats till historian, läxa på religionen och så har jag prov i arbetsmiljö och säkerhet.

Sen på söndag ska jag bara njuta klockan 21:00, för tv bråket i Spaninen är över och nu är det klart att alla matcher kommer visas. Hala Madrid!

Skönt att vi bara kommer gå tre dagar nästa vecka och sen kommer vi vara borta från skolan i två månader, tror nog att det blir roligt och lärorikt.

Nej, nu ska jag gå och kolla på tv!
//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela