Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-09-01 16:53:33 i Allmänt,

Hej hopp!
Nu sitter man här hemma själv. Mamma, pappa, Ika och mormor åkte för en kvart sen till Örbyhus på kräftskiva! Hade ingen lust att följa, tycker inte att det är så värst kul där uppe så jag valde att stanna hemma. Tänkte att jag skulle kolla på filmen Accepted nu när jag ska äta pizza, hoppas att den är bra, och sen ikväll tänkte jag kolla på Eurovision dance contest.

Imorrn ska familjen och jag + mormor in till Kista, ska fira Perry, mina kusiners pappa. Det ska bli rikigt trevligt. Men innan det så ska vi gå i Kista gallerian och då ska jag shoppa.


Nej, nu är pizzan klar

.

                                                                                                                                                                             Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela