Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2007-09-22 20:59:14 i Allmänt,

Hej
Har inte gjort så mycket idag, vaknade vid 8 imorse och gick upp och åt frukost runt halv 9. Sen vid 9 satte jag mig och skrev på min uppsats och var klar runt halv tolv någon gång.
Sen så har jag inte gjort så mycket mer idag, bara suttit och slappat antingen här framför datorn eller framför tv:n.

Vill bli frisk nu, det är inte kul att gå runt och vara sjuk, även fast jag blir bättre för varje dag som går. Men jag vill bli frisk NU!!!

Grattis igen till Erika som har tagit körkort. Nu känner man att det kanske är dags att skaffa sig ett, har inte orkat innan, men nu ska jag fan ta och fixa det.

Imorrn tror jag inte att det händer så mycket, ska se på fotboll på kvällen..

Nu ska jag gå och kolla på Sing a long

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela