Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-09-17 17:13:25 i Allmänt,

Hej
Ja då är en ny skolvecka igång igen. Fick ont i halsen igår och det har bara blivit värre och värre, vill inte bli sjuk nu. Fast på ett sätt så är det bra för då blir jag förhoppningsvis inte sjuk på praktiken.
Idag har vi inte gjort så mycket i skolan, skrev på uppsatsen på historian och skrev ett propagandatal på berättartekniken.

Imorrn är det dags för Tisdagschill igen, Mikaela är programledare. Om du har tid och lust tycker jag att du ska snappa in 98,9 på din radio mellan halv 1 och 1 för att lyssna på oss.
På onsdag är det dags för skolfoto och på fredag ska vi på studiebesök på stadsteatern i Uppsala. Det blir nog skoj.

Snart kommer Ika hem och då ska jag följa med upp på folkdansträningen för jag måste göra ett reportage och då gör jag det om folkdans.

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela