Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-09-03 21:15:49 i Allmänt,

Hej!
Usch och blä, känns som jag håller på och bli sjuk. Fast det är väl inte så konstigt när skolan har börjat igen. Det var träning idag som jag hade tänkt och gå på, men nu när jag håller på och bli sjuk så tyckte jag inte det var någpn bra idé att träna. Men nu ska jag inte sitta här och gnälla över att jag håller på och bli sjuk!
   Jag har nämligen så gott som fått en praktikplats. Det lät lovande på det mejlet som jag fick svar på. Praktiken kommer jag i så fall göra på studentradion i Uppsala, låter kanske inte så kul och det var faktiskt Kicki som sa att jag kunde testa där så jag hoppas på att jag får ett posetivt svar imorron!

Idag i skolan gjorde vi inte så mycket, fick en uppgift på historian där vi ska skriva en mindre uppsats på 2 sidor och man får komma på ämnet själv eller Karin har tagit med några ämnen och dom verkade vara helt okej. och en till sak som gjorde mig glad var att vi skulle få jobba hemma en lektion utav dom två historielektionerna dom veckorna som vi jobbar med den här uppgiften, det gjorde mig ganska glad!
Sen hade vi berättarteknik med Kicki och det är alltid lika roliga.

Åhh, föresten... Vilken skön seger Madrid tog igår mot Villareal. 5-0 det säger väl allt till alla dom som tvivlade på Real Madrid!

//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela