Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2007-09-10 19:57:49 i Allmänt,

Hej!
Fattar ibland inte vad folk tänker med, idag när jag stog och väntade på tåget hem så sa dom att tåget skulle komma in på spår fyra så vi gick och ställde oss där. Det är ganska rörigt på stationen just nu eftersom dom bygger om. Vi stog där och väntade och efter en stund så ropade dom upp igen: Upptåg till Tierp kommer strax in till spår fyra. Sen så kommer tåget och då kommer det ett nytt meddelande: Upptåg till Tierp är spårändrat och kommer nu in på spår 3. Så då var det bara att gå snällt och hoppa på tåget!!

Helt okej dag i skolan, inte så mycket att klaga på. Brukar alltid vara segt på måndagar, men en sak gjorde mig glad jag hade sovmorgon, för jag får hoppa över en utav dom två historielektionerna dom här två kommande veckorna. För vi skriver en mindre uppsats och får då jobba hemma en lektion om vi vill och jag valde att göra det imorse.

Imorrn är det ljudmedier. Jippie, Malin ska sända sitt program då och jag och Mikaela ska vara med! Om ni har tid, lyssna på 98,9 mellan halv 1 och 1.

Det är så skönt att det är helt klart med praktikenplatsen nu!

Känns som det var år och dar sen man träffade Erika, visst vi ses i skolan och hejar på varandra och pratar på msn. Men jag vill träffas och ha kul!!!

//Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2007-09-13 19:19:20

Snart, snart, lilla skrutt

Postat av: Therese

Publicerad 2007-09-19 13:53:57

Bra, för jag längtar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela