Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2007-09-19 14:09:48 i Allmänt,

Hej
Nu har jag blivit sjuk, fast jag är i skolan ändå. Har haft skolfoto idag och kände att jag var tvungen att gå eftersom att det är sista året i skolan. Vet inte riktigt hur fotot blev för fotograferna är samma som det va förra året och dom var lika stressade och dåliga i år. Det är bara att vänta och se hur bilderna blev. För när man satte sig och skulle ta det enskillda fotot så sa han: Hej, sätt dig på pallen och ha fötterna på mattan vrid dig till vänster och sträck på ryggen. Innan man hinner reagera har han tagit tre bilder och säger, tycker du ser lite sur ut, får vi se ett leende. Så då fick det bli ett leende.

Det är så skönt att skolan snart är över för då ska jag hem och bara slappa, orkar inte göra något annat, imorrn kommer jag vara hemma från skolan för jag orkar inte gå. Har till och med feber så jag borde inte vara här. Men vad gör man inte för klassen?!
Sen får vi se om jag orkar på fredag för jag vill till skolan då, för vi ska ju på studiebesök på stadsteatern och jag tror att det skulle bli jättekul och det vill jag inte missa. Men vi får se vad som händer.

Real Madrid tog en skön seger igår mot Werder Bremen i CL. Det är skönt att få en bra start där också. Såg inte matchen igår eftersom vi inte har Viasat Sport 2 hemma, men det gick ingen nöd på mig eftersom Desperate Housewives började igår.
   Nu slipper man äntligen alla tråkiga kvällar då när det inte är något vettigt på tv.
Ikväll börjar Grey's Anatomy, har verkligen längtat. Sen är det bara dags för Prision Break och Ugly Betty, så har alla program som jag tittar på börjat.

Klockan går verkligen sakta, vill åka hem nu men slutar inte förrens om ca 20 min.

Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva om mer, känns bara som att jag skriver för skrivandets skull och har inget syfte.

Puss från sjuklingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela