Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2007-09-12 19:42:43 i Allmänt,

Hej
Varför kan inte förkylningen slå ut ordenligt?! Jag hatar att gå runt och vara små förkyld och känna sig hängig, det är inte kul då man är jättepigg och glad ena dagen och sen är den andra piss. But that's life

Sände mitt radioprogram idag, blev helt okej förutom i början då när allt bara var knas. Mitt inledningsprat om programmet var för långt och jag fortsatte sen när jingeln var slut, men det gjorde inget. Sen när jag skulle spela min första låt så gick det ca 1 min i låten och sen byter den låt och börjar spela en jingel och då blev det lite panik inne i studion, för Mikaela hade sprungit iväg för att hämta något så jag och Malin var kvar i studion. Men det var ändå inga problem för det var ju bara och dra upp regeln och börja prata och skylla på att tekniken inte ville vara med oss. 
   Annars så tyckte jag att programmet blev bra.
Förberedelser inför Tisdagschill


Skulle egentligen träna ikväll, men det blir inte så känner inte som att det skulle ge mig något att åka dit och inte må så bra och känna att man inte kan prestera max. Så det blir en kväll hemma och kolla på idol och läsa lite religon, har läxa tills imorrn. 

Nu ska  jag gå och kolla på tv.


//Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela