Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag

Publicerad 2007-09-26 15:17:42 i Allmänt,

Hej
Känns lite konstigt att det här var den sista skoldagen på 9 veckor, för nu är det dags för praktik. Det är skönt att slippa skolan under den mörka vintern för det är alltid då som det är tråkigt i skolan. Jag vet att jag kommer sakna mina smått galna klasskompisar, jag kommer kanske inte att sakna dom på en gång men kanske efter några veckor. Men en utav dom kommer jag ju umgås med varje dag och det är Mikaela eftersom vi har samma praktikplats. Tycker att det är tråkigt att inte Malin också kunde vara där. Men vi får träffas andra gånger.
     Sen när vi kommer tillbaka till skolan är det ca 2 veckor tills jullovet så det här är en ganska skön termin om man tänker på det sättet.

Idag har jag inte gjort ett dugg i skolan, åkte dit tills vi börja och vi bara satt där och inte gjorde någonting eftersom jag hade gjort klart allting. Efter kanske en timmer kommer Kjell och säger att han vill prata med en utav oss om praktiken, då fick vi lite papper och sen så fick vi gå hem. I alla fall jag, Malin och Mikaela vet inte hur det blev för alla andra i klassen.

Måste gå och städa mitt rum ifall om Malin och Mikaela kommer imorrn, kan inte se ut som det gör nu. Och om dom kommer så måste jag försöka att övertala Ika om att hon ska sova inne i mitt rum och vi inne i hennes för annars blir det trångt.

Imorrn och på fredag är jag ledig! Det är hur skönt som helst. Men nu måste jag gå och städa

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela