Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2007-09-16 17:44:07 i Allmänt,

Hej

Jaha, då blev man berövad på en till Real Madrid match, vi (jag, Mikaela och Malin) hade bänkat oss framför tvn hemma hos Mikaela med godis, chips och läsk och vi blir helt paffa när dom visar bilder på Valencia spelare, jag förstod att något var konstigt på en gång. Vi trodde först att dom bara visade fel match, visst det gjorde dom ju för överallt stod det att det var Real Madrid-Almeria dom skulle visa. Men så blev inte fallet eftersom dom två stora tv-bolagen som har hand om sändningarna utav La Liga ligger i bråk med varandra och då är det Reals hemma matcher som ligger ristigt till att visas, men jag trodde att det var löst men så var det inte. Så vi kollade på Valencia-Valladolids första halvlek men det var inte så mycket att se, så till klockan 21 så böt vi till 3: an och kollade på Sing a long.

   Men vi följde matchen via text-tv och Real vann med 3-1, skönt med en till seger och att dom visar vilka som är bäst.


Men innan det så åkte jag in till Gränbyhallarna för att kolla på Almtuna flick/dams träning eftersom att jag skulle följa med Mickan hem efteråt så kunde jag ju lika gärna åka in och kolla på dom. Det var kul, men på slutet blev det kallt om tårna, kändes som dom hade svält minst 2 storlekar när vi kom ut ur ishallen, men jag ska inte klaga.

   Sen efter träningen tog vi Upptåget till Knivsta och Mikaela. Det var kul och det måste vi göra om, men då för dom komma hit.


Idag har jag inte gjort så mycket, kom hem runt 12 för Mikaela och Malin skulle åka och spela träningsmatch mot Gimo. Sen har jag bara suttit och slappat framför tvn.


Imorrn börjar en ny skolvecka, studiebesök på fredag på stadsteatern, det blir nog kul. Och imorrn ska jag följa med Ika upp på deras dansträning för jag måste göra mitt reportage till radion.


Börjar få ont i halsen!


//Therese   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela