Therese

Så här ser jag på saken

Söndag

Publicerad 2007-09-30 14:11:57 i Allmänt,

Hej
Har inte gjort ett piss den här helgen, bara varit hemma och tagot det lugnt. Just nu strömmar Oh boy ut ur högtalarna till min iPod, det är min och Erikas låt det. Vet inte varför det vart våran låt, men det var på en utav alla våra roliga datakunskapslektioner i ettan som vi satt och skrev till varandra på msn (även fast vi satt precis brevid varandra så skrev vi på msn), och så har jag för mig att vi satt och pratade om vädret eller något tråkigt skit och så skrev jag Oh boy vilket vakert väder.
Saknar dom tiderna, när vi hade våra flumstunder på tyska lektionerna, det slutade alltid med att jag grinade för att vi skrattade så mycket. Haha, kommer ihåg en lektion när vi satt och pratade om julklappar och jag sa att jag hade köpt en pannlampa och då tar Erika sin penna och sätter den mot pannan och säger en sån här!
  
Jag och Erika på en tyskalektion

   
Åhh, kommer ihåg när vi kom på att hänget, mobbarn och utstött skulle bli våra kompisar även fast dom inte visste om det. Haha undrar om dom lade märke till oss, för på slutet i tvåan, trean för dom, kom dom med lite olika konstiga kommentarer.
 
Ikväll så ska jag bänka mig framför tv:n kl 19:00 och kolla på Getafe-Real Madrid. Hala Madrid!



Imorrn är det dags för praktik på Studentradion, längtar. Tror att det kommer att bli hur kul som helst pch det kommer vara skönt att slippa skolan i 9 veckor, men jag kommer sakna klassen grymmt mycket. Och jag menar det!
 
Det var allt ifrån lilla mig
Puss Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela