Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2007-09-18 19:49:25 i Allmänt,

Hej
Idag har det väl inte hänt så värst mycket i skolan, Mikaela sände sitt Tisdagschill och det gick bra. Sen så pratade vi (jag, Kjell och Charlotta- lärarkandidat) om mitt program som jag sände i onsdags och dom tyckte att det var jättebra och båda hade skrivit att jag hade bra nivåer och Kjell sa till och med att det var nog dom bästa nivåerna han hört någon elev på skolan göra. Då blev jag riktigt stolt! :)

Usch, sjukdomen håller på att blomma ut helt. Idag har det varit en tung dag om man tänker på det sättet. Vaknade pigg imorse kände inte så mycket av det. Kände att det gjorde ont i halsen. Men sen under dagen blev jag bara tröttare och tröttare och jag har känt mig allmänt hängig, i slutet utav skoldagen kändes till och med som att jag hade feber, har inte kollat om jag har det nu, men jag tog en alvedon när jag kom hem, så nu känns det bättre.

Imorrn är det fotografering, vet inte vad jag ska ha för kläder på mig. Men det brukar alltid lösa sig..

Ska gå och ta lite nässpray och sen ska jag ta och göra en mugg med varm choklad och kolla på Idol och sen är det Desperate housewives. 
Åhh imorrn börjar Grey's Anatomy.. 

Puss från sjuklingen Therese 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela