Therese

Så här ser jag på saken

Tisdag

Publicerad 2007-09-04 13:50:16 i Allmänt,

Hej!

Nu sitter jag i skolan och har ljudmedier. Orkar inte jobba, känner inte för att vara seriös idag, vet inte varför tror det beror på att jag e lite sjuk. Men jag pallade mig iväg till skolan ändå. Vi är bara 6 st här idag utav 13 pers vi var 7 st men Emma gick hem för att hon oxå var sjuk. Så vi är en rikitg sjukstuga just nu! 

 

Ska egentligen sitta och planera mitt radioprogram som jag ska sända innan jag går på praktik, jag har kommit på ämnet men jag orkar inte leta efter fakta! 

 

Åhh, jag vill hem och kolla min mejl fast jag tror jag vet vad det står på det, för Mickan hade oxå mejlat dit så jag ska ringa dit nät jag kommer hem.. Hoppas, hoppas!!

 

Känns ju bra att man går till halv 5 och sitter redan och har tråkigt, funderar på att hoppa in i en studio och bara sitta å flumma lite. Vill sända ut över skolan.

 

Imorrn är det fotbollsträning igen, men kommer inte gå på den heller!

   Nej, nu ska jag jobba lite!!

                                                                                                                                                                                           //Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela