Therese

Så här ser jag på saken

Aprilskämtet..

Publicerad 2008-04-01 15:32:27 i Allmänt,

Idag är det 1 april och då ska man skämta med sina kompisar och familj. Har inte råkat ut för något skämt som jag gått på, men jag har sett några skämt. På lagets hemsida har någon av våra tränare lagt upp en nyhet om att NCC ska bygga lägenheter på Örvallen och därför kommer inte vi ha någon hemmaplan och letar därför efter en ny. Och det ska man ju verkligen tro på, förra årets skämt var att de skulle stänga av grusplan för att lägga konstgräs där ist.

Idag fyller även min underbara lillasyster år och jag kunde inte låta bli att skämta med henne imorse. Jag slog in två paket, men det var bara i ett som det låg presenter. Det första paket som hon fick öppna låg det ingenting i, bara en lapp som det stog "april, april!", men sen fick hon även det andra paketet.

Ska ta och hoppa in i duschen nu innan alla kommer hem och sen lite senare ikväll kommer mormor hit med tårta..

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela