Therese

Så här ser jag på saken

Då var det måndag igen

Publicerad 2008-04-07 19:09:24 i Allmänt,

Och det känns som det alltid gör på måndagar. Det känns som allt är piss och att det är oändligt långt kvar till helgen. Och det gör det ju inte bättre av att vi har ett tal i svenska b som måste hållas på fredag, nationella. Jag har fortfarande inte kommit på ett ämne, och jag kommer komma på det i sista stund som jag alltid gör.

Imorrn ska jag äntligen få träna, lite mer än en vecka sen jag fick blödningen i foten och den är väl inte riktigt bra än. Men jag ska åka dit och testa. Det kan ju inte bli värre än att jag slår upp den igen, men det får vi ju inte hoppas.
Annars händer det inte så mycket denna vecka. Har läxa i historian, religionen och så har jag talet som jag måste komma på med.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela