Therese

Så här ser jag på saken

Dammförgiftad

Publicerad 2008-04-20 17:00:04 i Allmänt,

Var till Knivsta idag och spelade träningsmatch, mot Knivsta såklart. Har aldrig varit med om en hårdare plan och jag vet att jag har klagat på grusplanen som är vid Örvallen, jag tar tillbaka allt nu. Jag springer heller i en "swimingpool" än på en plan som är lika hård som asfallten som var en meter från plan. Och eftersom planen var så hård, dammade det grymt mycket som tur var blåste det lite.
Åh va skönt nästa vecka får vi gå ut på gräsplanen och då blir vi som kossor brukar bli när de går ut på grönbete, för det e de här vi har längtat efter sen vi blev utskickade från Vattholmahallen, för de skulle byta golv. Åh äntligen så slipper vi alla grusträningar.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela