Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-04-04 19:32:45 i Allmänt,

Då var det äntligen fredag igen och nu har man några dagras vila framför sig. Men jag har något som jag måste göra och det är att städa mitt rum, för släkten kommer hit på söndag och firar Ika. Sen måste jag skriva ett tal för vi har muntliga nationella i Svenska B på fredag om en vecka, sen måste jag även börja skriva på arbetsmiljörapporten om jag vill ha ett högre betyg än g i arbetsmiljö och säkerhet.

Just nu sitter jag och smaskar i mig massor med godis, det är riktigt gott kan jag säga. Skoldagen idag var inte så speciellt jobbig, började klockan 12 eftersom vi har haft projektvecka denna vecka ochd et var en liten tävling så lärarna ville ha en stund på morgonen där dom kunde lyssna igenom alla bidrag. Så innan vi började så passade jag på att gå iväg till polisen och hämta mitt pass som var klart igår. Sen när vi slutade vid 14 så tog jag bussen ner till stan och gick runt i vårsolen och alla affärer. Vill ha ett par vårskor, men hittar inga bra. Har hittat några men är lite osäker på dom. Sen måste jag även hitta ett par studentskor och studentkläder. För det är ju inte så många dagar kvar nu.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela