Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-04-25 18:49:43 i Allmänt,

Orkar inte skriva något långt inlägg så det kommer bara några korta meningar!
Lugn dag idag, visste inte om vi hade lektion så jag struntade i att åka till skolan och drog in till stan istället. Hittade inga skor denna gång heller så jag får väl åka till huvudstaden och leta där.
Måste gå och packa tills imorrn, då det är träningsläger. Det ska bli fett kul.

Blir nog ett inlägg på söndag när jag kommer hem från träningen om jag inte är allt för trött då.
I helgen blir det fotboll för hela slanten.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-29 10:23:24

vilken bra ide jag fick här. vi kan åka till sthlm så kan jag hjälpa dig å hitta skror, sen kan vi dra hem till mig på filmkväll lr nått? va sägs? :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela