Therese

Så här ser jag på saken

Här kommer det stora IG:t

Publicerad 2008-04-09 14:50:02 i Allmänt,

Blir galen, igår kom jag på ett ämne som jag tyckte att jag kunde prata om i mitt tal som jag ska hålla på fredag. Det skulle handla om sagotradtioner i andra länder, det tyckte jag var ganska intressant och jag trodde att jag skulle kunna hitta lite material till det. Men icke sa nicke. Det finns inte ett piss ute på internet, det enda jag har hittat är sagor från lite olika länder. Men jag kan ju inte stå och läsa sagor från andra länder i hela 5 långa minuter.
Tänkte då att jag skulle ändra mitt ämne och kom fram till att jag kanske kunde prata om pressetik, men hur kul är det att stå och lyssna på?!

Så det kommer att bli ett stort jävla IG på mig och det bevisar bara hur dålig jag egentligen är.....
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela