Therese

Så här ser jag på saken

Hur lyckas man??

Publicerad 2008-04-03 17:23:34 i Allmänt,

Har ni nångång lyckats misslyckas att göra potatismos, och då menar jag pulvermos. Det måste vara det svåraste man kan göra och det lyckas bolandsmatanter göra och vi på GUC blir då lidande. Var då tvungnen att gå till awats och köpa en toast. Det enda possetiva med lunchen var väl att jag träffade Erika, eller rättare sagt hon hörde av sig till mig och undrade om vi inte kunde gå och äta lunch och snäll som jag är så sa jag såklart ja. Det var riktigt trevligt.

Idag hämtade jag ut min studentmössa och när jag fick den i handen så slog det mig att det inte är många dagar kvar, 62 dagar för att vara exakt. Tiden bara rinner iväg och jag måste komma på vad jag vill göra med mitt liv. Igår sökte jag sommarjobb och nästa steg måste bli att försöka hitta ett fastjobb till hösten och sen till nästa år söka högskola/universitet.

Blir ingen träning för mig ikväll, foten är fortfarande inte bra och det känns piss. För det skulle varit kul att träna idag, även fast vädret inte är det bästa.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-03 21:30:05

haha riiiktigt kassa! potatismos! Ha! kan ju t.o.m jag göra Xp

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela