Therese

Så här ser jag på saken

Måndag igen

Publicerad 2008-04-14 15:39:59 i Allmänt,

Då var det måndag igen och en  hel vecka har man framför sig. Fast jag ska inte klaga det var en riktigt skön dag, hade endast en lektion. Hade historialektion imose och den var helt okej, sen när vi satt och väntade på att berättartekniken skulle börja så kom Kjell och sa att Kicki var sjuk och att vi fick gå hem. Fast jag kunde inte gå hem eftersom jag skulle till tandläkaren, så jag åkte ner till stan och hängde på mammas jobb i kanske 45 min innan jag begav mig ut mot Storvreta.

Händer inget speciellt denna vecka, inte vad jag vet i alla fall.

Tror jag håller på att hungra ihjäl, har inte ätit någon lunch idag eftersom vi sluta så tidigt och när jag var hos tandläkaren så fick jag en flourbelägning på tänderna och då skulle jag helst inte äta något på nån timme. Men snart ska jag nog ställa mig och laga mat som jag får göra varenda  måndag.
Imorrn är det träning och då kommer det nog inte något inlägg från mig.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-14 17:54:56

jaa va roligt =) 70 kr kostar det, så de e bara å säga till så får ni biljetterna. hoppas de vill komma ;)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-15 08:50:10

jaa, fråga fia, vilken bra ide, så kan vi återuppliva lite tyskaminnen ;)

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-15 13:27:23

Heeelt klart, det var ju såna härliga minnen =) haha, två tyska muppar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela