Therese

Så här ser jag på saken

Nationellt prov i svenska B

Publicerad 2008-04-23 20:36:44 i Allmänt,

Japp, idag var det dags för nationella i svenska b. Kan säga att det inte alls var svårt och jag gick runt kvart i elva, vi hade rast mellan 10 och kvart över 10 och då sa svenskaläraren för EU 3orna att man inte skrev en bra text på en timme. Men det håller jag verkligen inte med om, för vad hade hon tänkt sig att vi skulle sitta där i flera timmar på en obekväm stol och läsa igenom våran text och hitta sätt som vi kan ändra den på?! Det tyckte inte jag i alla fall, för när jag har skrivit en text så kan jag inte ändra på den, joo visst om den är riktigt dålig, men denna text som jag skrev idag hade jag i huvudet hela tiden och när det är en sån text så vet jag att den blir bra.

Igår hade vi första träningen på gräs för denna säsong och det var grymt kul, träning imorrn igen och sen i helgen kommer jag så gott som bo på Örvallen. Inte riktigt eftersom vi kommer sova i Klubbis, men de flesta timmarna tillbringar vi nere på Örvallen i våra fotbollsskor. :)

Snart är det Grey's Anatomy.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela