Therese

Så här ser jag på saken

Onsdag=Ledig

Publicerad 2008-04-16 10:30:54 i Allmänt,

Idag är det onsdag och solen skiner det är ett STORT plus och ett ännu större plus är att jag är ledig alla onsdagar fram till studenten, eller där ljög jag kanske lite jag kommer inte vara ledig nästa onsdag för då är det nationella prov i svenska B, men sen är jag ledig.
Idag ska jag inte göra något speciellt, har tänkt att jag ska leta efter lite olika sommarjobb som jag kan tänka att jobba med. Har även sökt en distans kurs på växjö universitet, den är på kvartsfart och jag är tvungen att åka ner till Växjö 4 gånger, men det ska jag väl fixa. Hade ju inte tänkt att jag skulle plugga vidare först i alla fall inte det här året, men sen när Malin och Mikaela började prata om att man kunde ju faktiskt läsa någon linje på distans och det tyckte jag lät ganska bra så jag satte mig imorse och kollade igenom och hittade något som lät intressant. Sen till nästa år så får jag söka till en utbildning som går på helfart, just nu ser det ut som att det blir uppe i Piteå radioutbildningen och om det inte blir den så blir det radioutbildningen nere i Båstad. Fast om jag får ett jobb inom radio innan jag ska plugga vidare, så väljar jag att jobba. Men hur stor chans är det att lilla jag får ett jobb inom radio nu i höst...

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela