Therese

Så här ser jag på saken

Ska jag verkligen spela fotboll?

Publicerad 2008-04-12 17:31:47 i Allmänt,

Det är en fråga som jag har ställt mig sen i torsdags efter träningen. Nu ska ni inte missförstå mig och tro att jag har ledsnat på fotbollen, för det har jag absolut inte gjort. Utan det är mer att jag skadar mig hela tiden. Har fortfarande inte blivit bra i min fot, skulle nog inte börjat träna denna vecka utan vila denna vecka med, men det är smart att vara efterklok. Fick även en liten smäll på den i torsdags och den gör lite ondare än vanligt nu igen och sen fick jag även en smäll när vi spelade små lagsspel på benet och har nu ett fint dobbmärke som gör ont. Fattar inte hur jag lyckas, har aldrig haft så här mkt småskavanker på en säsong, jag kanske börjar bli gammal?!

Nej, nu släpper jag fotbollen för en stund och berättar om vad som hänt i veckan, har ju inte hunnit blogga så mkt eftersom jag har skrivit talet och spelat fotboll.
I går höll jag svenskatalet som man är tvungen att hålla i nationella proven. Det gick bra, för er som inte har läst de tidigare inläggen så pratade jag om dokusåpor om de är arrangerade eller inte. Det vissade sig att jag och Marcela hade valt samma ämne, men det gjorde inget.

Nu i helgen ska jag inte göra så mycket, ska vara hemma och ta det lugnt och bara sitta här framför datorn och slappa. Känns knappt som jag gjort det på hela veckan, har alltid haft något som jag måste göra.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela