Therese

Så här ser jag på saken

Skolan

Publicerad 2008-04-08 14:07:06 i Allmänt,

Sitter just nu i skolan och inte gör så mycket. Har fått en radiouppgift som ska göras klart på tisdag nästa vecka. Så man kan väl säga att jag är ledig imorrn och jag kommer göra uppgiften en annan dag denna vecka. Hoppas att Erika vill ställa upp på denna uppgift. :)

Idag ska jag  träna för första gången på över en vecka och jag hoppas att det går bra och att jag inte slår upp skadan igen, vilket jag tror att jag kommer göra, med tanke på att den inte har läkt ordentligt.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-08 16:01:32

fan va tråkigt med skivan :/ vi hade ju oxå på lotus först. men du får ta med klassen och komma på våran istället? xP

Postat av: Erika

Publicerad 2008-04-10 10:01:14

jag ställer upp! =)
vad ska jag göra...? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela