Therese

Så här ser jag på saken

Trött

Publicerad 2008-04-04 22:56:34 i Allmänt,

Vet inte vad det är för fel, jag har varit jättetrött hela dagen och är det nu med. Om jag ska vara ärlig så har jag varit trött hela veckan, och jag tror jag har kommit på två anledningar.
1. Vi har bytt till sommartid och förlorar då en timmes sömn och det har inte kroppen ställt in sig på än.
2. Första veckan i skolan efter lovet och det brukar ta minst 1,5 vecka innan kroppen börjar komma igång igen.
Sen kan jag även ha en tredje anledning och jag tror att jag håller på att bli förkyld för jag går och nyser hela tiden. Men jag vill inte bli sjuk för då kan jag inte träna på tisdag och det vill jag göra med tanke på att jag missade en hel veckas träning denna vecka eftersom jag fick en blödning i vänsterfoten och fick då inte träna. Så om jag håller på att bli sjuk så ska jag kurera mig på bästa sätt så jag slipper sjukdomen.

Har tillbringat kvällen framför tvn, först Så ska det låta, sen efter det blev det vart är mitt band med magnus uggla och sen blev det Berg flyttar in. Och nu sitter jag här och funderar på om det ska bli en tidig sänggång ikväll, eftersom att jag är så pass trött. Tycker min säng ser väldigt lockande ut...

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela