Therese

Så här ser jag på saken

Alone

Publicerad 2008-08-21 11:59:21 i Allmänt,

Sitter här med datorn i knät och hör ljudet på OS sändningarna från tvn i vardagsrummet, sitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på idag. Vill att denna dag ska gå fort så jag jan få åka och jobba imorrn och få lite pengar eftersom jag gjorde av med lite pengar igår på stan, vilket kanske inte var så smart eftersom jag inte har så mycket pengar. Men i alla fall så åkte jag ju in till stan för att köpa ett par enkla svarta skor som jag kan jobba i imorrn. HIttade ett par svart tygskor på Din sko som jag köpte, sen gick jag in på New Yorker och köpte ett linne och sen gick jag till Gina och köpte en tunika, sen var jag öven duktig och gick till Gertz optik och gjorde en körkortsundersökning. Så nu ska jag bara ta och skicka in alla papper och vänta på att allt blir klart och sen ska jag ta mitt körkort som jag känner skulle vara så skönt.
Det som måste köpas nu är de två olika böckerna som jag måste ha till min distanskurs, känns som de kommer att kosta skjortan.

Funderar på om jag ska gå på träningen ikväll eller inte, är fortfarande förkyld.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela