Therese

Så här ser jag på saken

En helt vanlig söndag

Publicerad 2008-08-24 21:39:51 i Allmänt,

Idag så har det faktiskt varit en sån där vanlig tråkig söndag som brukar komma någon gång varje månad. Det betyder att man går runt och inte gör ett piss. Nu kan det bero på att familjen, utan mig, var borta på kräftskiva igår och de var lite lata idag. Men tro't eller ej det var inte jag.
Och en sån här helt vanlig söndag så blir det ju alltid den traditionella slappmaten pizza. Det tackar jag ju absolut inte nej till.
Det kanske inte låter som att jag har varit ute för över huvudtaget under denna dag, men det har jag faktiskt. Jag kastade i mig pizzan så fort jag kunde och kastade mig på moppen och brummade så fort jag kunde iväg mot Skyttorp för att se tjejerna spela mot Alunda. Det gick väl sisådär en tråkig förlust med 0-1. Sen brummade jag hem igen och satte mig framför tvn under en varm filt och kollade på Beverly Hills och nu har jag hamnat här några timmar senare.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela