Therese

Så här ser jag på saken

En ny vecka

Publicerad 2008-08-11 15:52:33 i Allmänt,

Jaha, då var det måndag igen. Känns som att det är ganska lätt att glömma bort vilken dag det är eftersom jag inte har så mycket att göra eller något som jag måste göra. Igår var det Tenstadagen. Det var en lagom trevlig dag förrutom när regnet kom. Bäst under hela dagen måste ha varit underhållarna från Gävle.

Ikväll är det träning men jag ska ej medverka på den eftersom jag börjar bli sjuk, typiskt mig eller hur? Jag börjar känna mig lite tung i huvudet och går och nyser hela tiden och tycker därför att det är ganska dummt att träna då. Och när jag tänker efter så är det OS just nu och jag brukar alltid bli sjuk när det är något stort mästerskap?!

Ska återvända till tvn, Sveriges handbollsdamer spelar en spännande match mot Ryssland.

Föresten låter det som att jag äntligen ska träffa Erika, imorrn och det är verkligen inte en dag försent. Har saknat henne grymt mycket.
/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-11 23:12:08

ja, det var ju verkligen länge sen sist :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela