Therese

Så här ser jag på saken

Första gången från nya datorn..

Publicerad 2008-08-08 10:58:11 i Allmänt,

Äntligen har jag fått internet att fungera på min "kompis", bärbara datorn för er som inte fattar. Har haft lite olika små problem på vägen och det visade sig att hela problmet låg hos Telia. Men nu är allt löst, men jag kommer ändå inte komma åt internet ändå förrens den 20:e augusti för då får vi hem routen från Telia och just nu tar jag internet från stora datorn genom nätverkskabel och det tycker jag inte är riktigt juste. Men det är ju inte så långt kvar till den 20:e och då lovar jag att jag kommer att vara igång ordentligt med min "kompis". Men tills dess så bloggar jag från den stora stationära datorn i mammas och pappas sovrum.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela