Therese

Så här ser jag på saken

Fredag

Publicerad 2008-08-29 10:11:04 i Allmänt,

Blev tyvärr inget mer inlägg igår eftersom vi kom hem precis till att jag skulle åka iväg till träingen och sen när jag kom hem från träningen så ockuperade en viss Ika datorn så jag gick och satte mig framför tvn istället.
Gårdagen blev riktigt trevlig, även fast jag bara hittade en bok som mormor köpte åt mig. Men jag klagar inte för jag slapp sitta hemma och tråka ihjäl.
Jag vet inte om jag ska säga att träningen gick bra eller om den gick dåligt. Från början var det helt okej. Men sen på första spelövningen så får jag ont i benet ochefter det så rådde tränarna mig inte att vara med eftersom jag troligtvis har en överansträngd muskel och den blir ju inte direkt bättre av att jag är med och springer, så efter det så fick jag sitta och kolla på i det trista och sjuka höstväder.

Idag ska jag inte göra så mycket, både tvätt- och diskmaskin går för fullt så när de är klara så ska väl de plockas ut och sen kanske jag sätter mig och spelar sims ett tag och sen får vi se om jag pillar något på våran nya router som kom hem igår. Den måste kopplas in och jag tror inte att det är så svårt. Som ni ser så har jag faktiskt lite att göra idag som tur är.

I helgen händer det inte så mycket, match på söndag är det enda som jag vet.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela