Therese

Så här ser jag på saken

Glad Therese..

Publicerad 2008-08-09 22:49:39 i Allmänt,

Hejsan alla glada läsare. Tror ni inte att det började regna fem minuter efter att jag skrivit mitt förra inlägg. Trodde först inte mina ögon när jag kollade ut och såg att solen sken och regnet stod som spön i backen. Men som tur var så slutade det ganska fort och jag slapp bli blöt påvägen till Örvallen. Men sen under uppvärmningen så började det regna och sen när matchen började lida mot sitt slut så började det även mullra en bit bort. Om det inte har framgått så tydligt på detta inlägg så vann vi matchen med 2-0 och det var riktigt skönt kan jag säga.

Just nu sitter jag här och är väldigt trött, funderar på om jag ska krypa ner i sängen och kolla på något avsnitt utav Beverly Hills och sen ska jag släcka lampan och sova och jag hoppas på att jag kan söva ut riktigt länge imorgon.

Godnatt!
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela