Therese

Så här ser jag på saken

Godnatt!

Publicerad 2008-08-05 22:24:12 i Allmänt,

Är egentligen alldeles för trött för att klottra ner någonting här på bloggen, men jag kände att behövde det. Och imorrn kanske det kommer ett lite längre inlägg, vi får se. Men jag kan dra dagen i korta drag.
Upp tidigt, åka till Uppsala, träffa mormor, sätta sig på tåget till Sthlm, regn och rusk i Sthlm, Kebab till middag, Paraplyet(?) blåser åt fel håll, åka hem, springa runt en stund på stan, åker proppat Upptåg hem, kollar posten besked om att jag kommit in på radioutbildningen i Piteå(?), jag som tänkt plugga en distanskurs i Växjö, snabbade sig att byta om, åkte iväg på fotbollsträning = En trött Therese som knappt vet vad hon vill göra. Även fast jag har bestämt mig nu för att jag inte ska flytta upp till Piteå nu och plugga utan tar det nästa år, känner att jag inte riktgt är redo för en treårig utbildning nu på än gång.

/Therese

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2008-08-06 17:49:22

kom du in i piteå? :P

hey, jag e ledig nästa vecka och veckan efter det. ska till göteborg över helgen men kanske kan ses mån eller tis?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela