Therese

Så här ser jag på saken

Har ingen rubrik..

Publicerad 2008-08-18 22:32:12 i Allmänt,

Har egentligen ingen ork att knappra ihop ett inlägg, men jag har ändå någon konstig lust för att göra det ändå. Så jag varnar er att detta kan bli ett otroligt konsigt inlägg från en övertrött Therese och jag hoppas att ni har överseende med det.

Även fast jag hade varken ork eller lust så for jag ändå iväg på min moppe till Vattholma för att ha träning och som det har varit på de senaste träningarna så har inte mina ben varit så pigga och de var de inte idag heller. Kanske inte är så konstigt efter matchen igår. Men såna dagar kommer alltid och jag får ta en dags vila imorrn istället.

Nej, jag tror att jag ger upp med detta inlägg här och nu. Godnatt!

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela