Therese

Så här ser jag på saken

Lånar..

Publicerad 2008-08-11 20:10:17 i Allmänt,

Hej hopp alla glada läsare. Ligger just nu med min bärbara datorn i knät. Ni kanske undrar hur jag kan publicera ett inlägg om jag sa att jag inte kommer att göra det från denna dator f.r.o.m den 20:e augusti?! Nu är det så att jag har lånat internet från mamma och pappa, funderar på om jag ska ta och dra ur min nätverkskabel och sätta i deras. Sen kanske jag ska gå och kolla på tv och äta lite chips? Hur tycker du det låter?

Imorrn ska jag som sagt in till stan och träffa Erika och som jag skrev i tidigare inlägget så ska det bli grymt kul. Har även en annan rolig sak att berätta, satt för en stund sen och kikde lite på arbetsförmedlingenshemsida och kollade om det fanns några roliga jobb och tro det eller ej det gjorde det. Hittade ett jobb som jag kunde tänka mig, cafébiträde på Café Linné. Visst låter det kul? Så nu ska jag bara ta och skriva ut mitt CV och skicka det till dom. Och sen får vi hoppas att de vill att jag ska komma och jobba hos de. Imorrn är det även fotbollsträning, får se hur det blir med den imorrn. Det beror helt på hur jag mår imorrn.

Nu ska jag gå och kolla på tv. 
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela