Therese

Så här ser jag på saken

Lermatch eller fotbollsmatch??

Publicerad 2008-08-18 10:05:38 i Allmänt,

Var ju ganska tveksam igår och hade ju inte så stor lust att spela matchen mot Upplands Ekeby. Men jag tog mig i kragen och åkte iväg till samlingen i Vattholma och därifrån åkte vi vidare mot Upplands Ekeby under hela bilresan så regnar det och det hade regnat hela dagen, tror vädret kunde haft en bidragande orsak till att jag inte hade sån stor lust att spela. När vi väl kom fram så visade det sig att vi inte skulle få spela på deras A-plan för den var vattensjuk, utan vi skulle spela på deras B-plan där det redan hade varit en match innan vi kom och när vi kom så pågick det en match så våranmatch blev försenad. Ni kan ju redan nu börja fundera på hur planen såg ut där vi skulle spela när vi kom dit. Det såg ju inte riktigt ut som en fotbollplan efter allt regn.
Planen var lerig blöt och i andra halvlek så studsade inte bollen längre utan det splachade och så låg bollen helt stil på marken. Tror inte heller att jag gjort så många vurpor under en match.

Förresten för er som sitter och undrar resultatet så blev det 4-1. Även fast vi förlorade så är jag inte sur, för det var grymt kul att spela även fast vi spelade på en "leråker".

/Therese

Kommentarer

Postat av: Ollé

Publicerad 2008-08-18 13:50:02

det va ingen match som man lägger i ryggsäcken men den var kul. man kände sig som ett barn igen som leker i lerhögen xD haha bra match =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela