Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-08-30 11:07:19 i Allmänt,

Just nu så skiner solen ute så jag funderar på om jag ska gå ut och göra något eller om jag ska sitta kvar här inne och glo på min dator lite grand och jag tror snarare bestämmt att det kommer bli det andra och sista alternativet eftersom jag är så pass lat och orkar inte gå ut. Men lite nytta har jag redan gjort idag, även fast det inte har gått så långt än utav denna lördag. Kära läsare jag har sökt ännu ett jobb och hoppas att jag får svar inom några dagar, det är väl inte direkt den tjänst som jag tänkt att jag skulle söka, eftersom det bara är extrajobb med högst två jobbdagar i veckan så måste jag hitta något mer. Men om jag får jobbet så är det ju ändå ett jobb. Om jag får jobbet så ska jag jobba extra på en förskola och där ska jag bre mackor till barnen, låter inte det som ett passande jobb för mig?

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela