Therese

Så här ser jag på saken

Lördag

Publicerad 2008-08-16 19:21:00 i Allmänt,

Denna dag har tillbringats framför tvn kollandes på OS, hade faktiskt tänkt åka iväg till Skyttorp och heja lite på tjejerna som mötte Månkarbo. Men det blev inte så eftersom det började regna precis innan jag tänkte fara iväg på moppen, men jag såg nyss att tjejerna vann med 2-0 och det är riktigt bra. Imorrn är det dags för match igen och denna gång så står Upplands Ekeby för motståndet förväntar mig inte att vi vinner men men vem vet vi kanske skräller och aningen spelar oavgjort eller vinner. För bollen är rund, som man brukar säga, och i fotboll kan allt hända.

Låter som att jag ska jobba på fredag, ganska skönt att ha något at göra och dessutom får jag lite pengar och det är ju inte fel. Dessutom så får jag ju något att skriva in på mitt CV.

/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela