Therese

Så här ser jag på saken

Måndag

Publicerad 2008-08-25 21:07:41 i Allmänt,

Har precis kommit hem från träningen och ska snart hoppa in i duschen, kände att jag bara var tvungen att klottra lite här först. Träningen gick väl sådär, varken bollen eller fötterna ville göra som jag ville. Sen är det jättekul att hela tiden köra övningar där man bara kan skjuta med höger och jag är extremt vänsterfotad. Men jag är ganska van efter alla år nu, men ibland blir man bara så irriterad.

Sitter och funderar på vad jag ska ta och hitta på imorgon. Eftersom jag städade huset idag så är det inte så mycket mer som kan göras. Är det någon som vill hitta på något nån dag så är det bara att höra av sig.

Nej, duschen väntar.
/Therese

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela